greek stone

Demult nu va arat ceva pietre, iar azi am de gand sa va pun iar la zi.

Setul acesta e cu peripetii. Inainte sa trimit ultimele bijuterii la Bucuresti, am uitat sa pozez cateva piese aici, acasa, de aceea am rugat-o pe Diana (detinatoarea micilor mele „comori”) sa isi puna mana la contributie 🙂 pentru o poza-doua(-trei). Ii multumesc pentru amabilitate 😉

greek stone

Inca o piatra bine slefuita de ape si lacuita de mine, ca sa devina impermeabila. Piatra pandantivului e cu personalitate, e o piesa deosebita, cum rar intalnesti. Sau, ma rog, intalnesc.

greek-stone-pendant1

Am gaurit-o cu greu si imi era mila de perfectiunea ei in timp ce o maltratam, dar ce sa-i faci, trebuie sa se sacrifice pentru binele omenirii 🙂

Enjoy!

16 gânduri despre „greek stone

  1. Vaca Verde spune:

    salut, frumoaso!

    faine rau pietrele tale, ma inspira! la sfarsitul saptamanii plec la cules de pietricele „slefuite de apa”, mi-ai facut pofta 😀

  2. coreamor spune:

    trimite-mi si mie cateva, te rog, ca nu mai am nici una! 🙂

  3. Vaca Verde spune:

    nu-i bai, trimit, da’ gaseste tu curierul 😀

  4. LiaLia spune:

    Drăguţa, tare m-ai lovit şi pe mine, mai ales cu pandantul! Deci, cum ajung ele la Bucureşti? 😀 Cu iertăciune pentru întârziere, te-am adăugat în blog roll. Pupez!

    • coreamor spune:

      dragutzã, ce ne mai lovim pe aici si pe blogul vacii verzi (hârsht, hârsht, ne lovim :)) acele pietre de care-mi vorbesti (daca inteleg bine) SUNT in Bucuresti. vezi pagina STOCK DIN BUCURESTI

  5. Vaca Verde spune:

    shi dai, shi lupta… 🙂 si ce ne mai pupam pe toate blogurile,,, asa, ca fetele 😀

  6. LiaLia spune:

    Mdeci, mda, am decis cu drăguţa mea cumnată Cati (am văzut că i-ai scris pe blogul ei, atash2cat şi tare ne-am bucurat) că vom achiziţiona cât de curând 😀 Să înţeleg că o contactăm pe Diana? Pupici

  7. cris spune:

    pai…si in Cluj eu cum gasesc…..adica vb in calitate de grecofila:))
    ps. multzam de vizita, dar sa stii ca nu sunt pozele facute de mine, sunt de pe net.

  8. coreamor spune:

    aaaaaaaaa draga cris, acum fac legatura! te-am „lovit” si pe tine fara sa vreau. e o coincidenta! in Cluj poti primi prin posta (de la Bucuresti) ce iti doreste inimioara. 🙂

  9. cris spune:

    chiar acum ” rasfoiam” blogul si m am indragostit de cateva inele. te-am si pus in blog roll…….am vazut ca ai un inel greek woman……sunt suuuuper faine. demult nu m am mai bucurat asa tare vizitand un blog:)

  10. coreamor spune:

    tare ma bucur!!!!!!!!!!!!!! multumesc!!!

  11. mandarina spune:

    si mie imi place!!!!!!! il mai ai? m-am indragostit de pandantiv!!!!!! nici inelul nu e urit deloc dar nu cred ca mi.ar sta bine. il mai ai?

  12. coreamor spune:

    @mandarina draga, am impresia ca pandantivul acesta e rezervat, dar nu pot sa-ti confirm in seara asta. am sa-ti raspund pe mail, cand am sa aflu, ok? multumesc.

  13. coreamor spune:

    doamnelor, pandantivul Greek Stone e liber ca pasarea cerului, nu e rezervat. asa, ca sa stiti :mrgreen:

Lasă un răspuns

