gradini de plumb

Am intrat intr-o gradina gri, ieri.

Pana atunci ma plimbam fascinata intr-una de un verde stralucitor, imi faceam drum printre frunze de palmier si si tufe superb inflorite. Ma rataceam placut printre poteci si ma ghidam dupa petunii si margarete, trandafiri si garoafe.

copac-cu-flori

Nimic nu tulbura linistea gradinii verzi si stralucitoare, acolo ma credeam in siguranta. Simteam ca devin la fel de verde si roz si portocalie ca iarba si florile din jur.

petunii1

A venit insa un vant ciudat, o vijelie atat de stranie, incat cerul se intunecase iar pasarile cadeau ca traznite de uimire tocmai din inaltul cerului. Am alergat cat m-au tinut picioarele, insa vijelia m-a ajuns din urma  si m-a luat pe sus si m-a dus intr-o gradina unde totul era gri si verde inchis. Acolo mi-a dat drumul. Intre flori gri de plumb, unde am si ramas.

Era gradina lui Bacovia, pesemne…

grey-garden2

Acum incerc sa scap din gradina de plumb…

4 gânduri despre „gradini de plumb

  1. coryamor spune:

    cap sau tiroida?…:)

  2. Vaca Verde spune:

    hehe, de-aici pot rezulta discutii filozofice grele 🙂
    uite, ma gandeam cand am citit, ca lucrurile facute de tine ar trebui sa fie insotite si de povestea lor scrisa, exact asa, ca un certificat de garantie. uite, inelul asta (daca nu s-a dat deja!) il vreau eu (dar in anumite conditii, iti povestesc eu…), impreuna cu… starea!
    sa ai o zi cum iti doresti! 😉

  3. coreamor spune:

    🙂 nu cred ca vrei starea, ce sa faci acolo, intre flori de plumb? e greu de iesit de acolo… dar poti avea inelul, stii doar! e unul din preferatele mele, oricum.
    cum adica sa fie insotite de poveste? adica pe hartie? eu ma bazez pe memoria doritoarelor, oricum se duce si starea odata cu piesa, sau cel putin asa cred (sper).

Lasă un răspuns

