acasa

Aseara am revenit acasa, fara sa ma fi saturat inca de hoinarit, sa fiu sincera… As putea sa o iau de la capat. Poate nu neaparat cu internarea, ci cu plimbarea prin zona Lisabonei, cu vizitele la amici si familie.

broeiras1

Ne-am vazut destul de rapid cu Lola, cu care am avut impresia sa ca ne vazuseram ultima oara cu vreo doua zile inainte. Nu stiu exact de ce. Am primit si un cadou care mi-a incalzit inima, cu atat mai mult cu cat vine din partea unei persoane care nici macar nu ma cunoaste personal, insa m-a ghicit exact cum sunt si stie unde sa „loveasca” si cum (Mary? sa-ti zic Mary 🙂 ) Am primit o sacosica geniala cu o Vaca Verde si o carte care pare deja delicioasa (am citit in masina, in drum spre casa – nu va speriati, nu conduceam eu – pana cand m-am chiorat de tot). In curand am sa va arat sacosica umblata prin lume :).

vasco-da-gama

Ieri Lisabona mi s-a parut haotica spre seara, aproape uitasem cat de dezgustator e sa stai in trafic, neputincios, cu orele. Noroc ca eram foarte, foarte  bine dispusa dupa ultima vizita la medic, care reuseste sa-mi ridice moralul in doi timpi si trei miscari. Nu stiu cum. Probabil se numeste TALENT.

Acum… acasa. Am adus o multime de materiale, am primit cateva, altele le-am cumparat de unde trebuia. Am piese de lemn variate, scoici exotice, bilute ciudate… Abia astept sa ma apuc de lucru.

3 gânduri despre „acasa

  1. Vaca Verde spune:

    da, zi-mi Mary! 🙂
    ce ma bucur ca am lovit!
    te pup! spor la lucru!

  2. draga Clarisa, ma bucur din suflet ca totul s-a terminat cu bine si ca ai revenit pe taramul fermecat, unde se nasc atatea si atatea minunatii :))

    mult spor la treaba!

  3. TiBi spune:

    ce poze superbe…mai vrem!

Lasă un răspuns

