paste luminos tuturor!

Am avut o zi plina de pace, care as vrea sa nu se mai termine. Inca „zburd” fericita si cu o mare greutate luata de pe umeri. Afara a plouat toata ziua, e ceata si racoare. Mi-era dor de timpul asta, in Algarve nu dureaza prea mult, atunci cand e (rar).

Am facut azi exact ce mi-a placut, nu am avut nici o grija, nu m-a umbrit nici un gand negru. Am savurat fiecare moment, m-am bucurat de cafeaua de la micul dejun, de ploaie, de plimbare, de muzica, de mesajele de la prieteni.

Am introdus multe poze de piese noi pe blog (sunt amestecate printre cele vechi de pe paginile cu pandantive si inele), mi-am pus in ordine gandurile (inca nu am terminat operatiunea asta, dar mai e si maine o zi).

Acum vreau sa va urez din toata inima sa aveti o zi de Paste cat mai linistita si cu bucuria pe care o da apropierea familiei! Sa aduceti lumina in casele voastre si acolo sa ramana, tot timpul.

E si duminica, deci sa dam glas muzicii portugheze. Va dedic o piesa de-a minunatei Mariza, pe care deja o cunoaste mai toata lumea. Sa va mearga la suflet, odata cu urarile mele cele mai bune!

11 gânduri despre „paste luminos tuturor!

  1. Vaca Verde spune:

    Multumim pentru urari! Si pentru muzici (e una dintre piesele mele preferate, m-ai lovit ;))!

  2. TiBi spune:

    Paste fericit! multa iubire..si liniste in suflet!

  3. coreamor spune:

    @vaca verde: sa te lovesc si eu, nu numai tu pe mine! ha! 🙂
    @tibi, si tie la fel, toti avem nevoie! 🙂

  4. Vaca Verde spune:

    🙂 da’ cu ce te-am lovit eu, dragutza?

  5. coryamor spune:

    chavela, brel, etc. ti-am dat de veste la momentul potrivit 😉

  6. Vaca Verde spune:

    da, mey, da, ma faceam ca nu pricep ;D

  7. Multumim de urari, Clarisa!
    Iti urez si eu sa fii linistita si vesela!

  8. DaDa spune:

    Un Paste fericit si tie draga Clarisa! Si insanatosire grabnica! Tiroida bat-o vina si mami are 🙂

  9. Adriana spune:

    Multumesc din suflet pentru urari, draga mea Clarisa!!! Chiar ca nimic nu este mai frumos, mai plin de pace, liniste, dragoste si sacru decat Sfintele Paste petrecut in sanul familiei! 🙂
    Iti multumesc si pentru acest superb cantec care mi-a mers direct la suflet.
    Fie ca lumina sfanta a Invierii sa ne calauzeasca sufletele, sa ne lumineze si sa ne dea putere pentru a ne indeplini visele…
    HRISTOS A INVIAT si PASTE FERICIT tuturor!!!

Lasă un răspuns

