bomba cu verde :)

Sper ca nu v-ati plictisit deja de atata verde, caci azi va „atac” iarasi cu bomba verde :). Ramasesem datoare cu ultima culoare din seria Psychedelic (celelalte culori fiind aceasta si aceasta), si e chiar ultima, alte culori nu am mai descoperit.

green-psychedelic-ring

Dedic acest set Vacii Verzi, nu numai pentru ca e verde, ci pentru ca e simpatica si mi-a facut un cadouas cu mainile ei, pe care inca nu l-am vazut, dar care sunt sigura ca e minunat.

green-psychedelic-pendant2

green-psychedelic-pendant

Verde crud, atat de crud incat il poti auzi cum trozneste in timp ce se desface. Miroase a proaspat ca un mugure, verdele asta. Ca si cum v-as trimite primavara pe cale virtuala…

craita

4 gânduri despre „bomba cu verde :)

  1. Ma bucur ca ne-ai aratat mult verde in ultima vreme, e si culoarea mea preferata, alaturi de rosu 🙂

  2. Vaca Verde spune:

    hei, ce-mi faci? 😉 nu trebuie sa-mi multumesti, am facut-o cu drag, pentru ca esti dupa sufletul meu, ca sa zic asa. de cand am blogul am cunoscut o gramada de lume, iar din toata multimea m-am ales cu cativa amici buni care „risca” sa imi devina rapid prieteni, ceea ce consider ca e un mare noroc. te pup mult si multumesc pentru verde si pentru dedicatie!

    PS niciodata nu e prea mult verde! 🙂

  3. Adriana spune:

    Sincera sa fiu, risc sa devin repetitiva! 🙂 Superbe piese! Altceva nu mai stiu ce sa spun. Cred ca e dificil sa nu apreciezi minunatiile care ies din manutele tale. Pandantivul m-a dat gata. 🙂 E incredibil cate bijterii au iesit din mainile tale, toate diferite una de cealalta! 🙂 Pup
    PS: In gradina blocului din fata mea e un nene care tunde iarba in acest moment… Asa ca, avand geamul deschis larg pentru ca aici, azi, e o zi superba, un miros placut de iarba cruda, proaspat tunsa, mi-a inundat sufrageria… Privind inelul si pandantivul tau, acelasi miros imi inunda toate simturile. 🙂

  4. coreamor spune:

    dragele mele, fie cum spuneti voi… 🙂 voi stiti mai bine.
    PS. si mai am ceva verzituri pe-aici, inca nu le-ati vazut!

Lasă un răspuns

