piatra verde cu parul padure…

… simti cum privirea lor vrea sa te fure? 🙂

Nu stiu daca va amintiti de inelul cu piatra verde pe care vi l-am aratat candva (sau poate doar am vrut sa vi-l arat).

green-stone

E destul de simplu si are o piatra pe care am cumparat-o de la un indian batran, din Lisabona. Sfatos, mi-a explicat cum sa ajung prin ploaie la magazinul care vindea funde si sarme, iar cand am cerut doua pietre, mi-a mai oferit una din partea casei, razand in barba. Asa da gentleman, in maniera orientala!

green-stone-flower

Asadar, din cele trei pietre sunatoare am fabricat un inel si doua pandantive. Imi place sa vad verde inchis cu auriu, se completeaza minunat.

green-stone-flower2

Acesta e primul pe care l-am facut, intr-o dupa-amiaza cu soare si chef de mesterit la sarme. Faceti cunostinta, el se numeste Green Stone Flower, din motive lesne de priceput :).

green-stone-flower11

Nu e o floare perfecta, caci perfectiunea poate fi atinsa numai de masini, ci e o floare… umana, neregulata, purtandu-si defectele ca pe niste calitati care o disting de celelalte „flori”. E un fel de frumusete.

7 gânduri despre „piatra verde cu parul padure…

  1. E o floare foarte frumoasa, foarte umana (ah, dupa aia am mai citit ce ai scris tu si ai descris-o tot asa :-)). Imi place mult verdele pietrei.

  2. Vaca Verde spune:

    foarte frumos! am si eu niste pietre verzi pe stoc, da’ inca nu stiu ce sa fac cu ele 🙂

  3. coreamor spune:

    acum stii 🙂
    stai sa-ti dau adresa mea :mrgreen:

  4. Adriana spune:

    Piese superbe! Iar pandantivul e… nu imi gasesc cuvintele… frumos, finut, elegant!!! Intr-adevar, se completeaza perfect verdele cu auriul! Ne surprinzi cu fiecare creatie a ta! Sunt f.f.f. curioasa sa iti cunosc urmatoarele creatii. Pupi 🙂

  5. LZ spune:

    Am vazut cat de mult iti place sa dai (o noua) viata unor obiecte care sunt atat de mici si aparent fara prea mare importanta. Ce iese este sublim. Le creezi un univers si, da, cum tu ai spus, le pui in centrul atentiei. Ce si cum te inspira, de unde te inspira sunt intrebari care conteaza prea putin. Rezultatul e miraculos. Mi-ai incantat privirea. Mi-as aduna chintale din bijuteriile pe care tu le invii la viata.

  6. coreamor spune:

    @adriana, ma lauzi ca de obicei 🙂 multam mult, te pup!
    @LZ, sunt incantata de cunostinta si de faptul ca admiri ceea ce fac. iti multumesc pentru cuvintele simpatice.
    mai treci pe la mine, promit sa mai arat cateva chestii interesante 😉

  7. Adriana spune:

    Clari draga, meriti toate laudele!!! Toate creatiile tale sunt frumoase, pline de culoare si de viata, vesele, originale, surprind de fiecare data. Abia astept sa vad ce vei mai inventa, mai ales acum, in preajma Pastelui. 😉

Lasă un răspuns

