la capsune

Capsunele din Portugalia sunt mult mai bune decat cele din Spania, toata lumea stie asta! Iata deci doua mostre, ca sa va conving de ceea ce spun. In privinta gustului, va trebui sa ma credeti pe cuvant, caci imediat dupa ce am facut poza am sacrificat… modelul (mai intai i-am facut baie 🙂 )

capsune

Instinctiv, in aceeasi zi m-am apucat sa lucrez cu niste piese de un rosu foarte frumos, bucati de plastic din familia „jelly” (avem pana acum portocalii, incolore-transparente, roz nebunatic, roz inchis, verde-smaralda, albastru-albastru si… nu mai stiu, le-am uitat 🙂 )

strawberry-pendant3

Toate au culori frumoase, pe care am de gand sa continuu sa le pun in valoare. Revin ca sa va mai arat!

strawberry-jelly

7 gânduri despre „la capsune

  1. Vaca Verde spune:

    mmm, bun! si eu am mancat ieri capsune, da’ nu mi-au placut, nu aveau gustul ala de capsuni de gradina 😦 poate or fi fost „de plastec” si nu m-am prins eu 😀

    ma uit la calificari in F1, apoi pec la targ sa vad bijuurile (na, sic! sic! sa te oftici si tu!) si sa trimit „vaca”. iar daca esti cuminte si nu ma mai zgandari cu raliul care e la doi pasi de tine o sa primesti si bonus (o sa iti placa, stiu sigur!) 🙂

    • coreamor spune:

      raliu la doi pasi de mine? ce idee, zau asa! da’ de unde! :mrgreen:
      mda, uita-te la targ si din partea mea 🙂 sarut-mana de vacuta am sa o duc la raliu sa vada si ea (uups!)

  2. Vaca Verde spune:

    gata, plec la targ sa trag cu ochiul si pentru tine 😉
    daca pot, voi face si poze. o sa o salut si pe lola. In catreva minute „vaca” va lua startul
    ne-auzim dupa ce ma intorc.

  3. honeybunny spune:

    ce voce frumoasa ai 😀

  4. kierann spune:

    hehe…nu stiu cum sunt in portugalia, dar de curand am gustat recolta noua de spania si sunt delicioase 🙂
    cat despre „jucarioarele” de aici…taaaare simpaticute 🙂
    personal, sunt un earring-freak si sora de suferinta in ceea ce priveste setea de culori si idei noi….curioasa? http://fairywings.wordpress.com

    pupici din Barcelona si spor la treaba 😉

Lasă un răspuns

