green spiral

Am observat ca am o, sa nu zicem mica obsesie, sa zicem mare admiratie pentru spirale si pentru tot ce pare a duce undeva, mai profund, sau in alta dimensiune. Pentru mine, spirala e simbolul pentru vartej, pentru trecerea in alta lume, pentru pierderea simturilor considerate normale si dobandirea altora, mai subtile…

green-spiral-pendant3

green-spiral2

Mai e si o reprezentare posibila a infinitului, dar si a eternei reintoarceri la viata, mereu sub alta forma, in alt corp.

green-spiral-ring2

Nu rezist spiralei, o caut in toate cele si de cele mai multe ori o gasesc. Celtica sau pur si simplu universala, „cuminte” sau „psihedelica”, precum cea de mai sus, mi se pare un simbol bogat si placut ochiului. Am sa il folosesc pana am sa ajung la epuizare.

green-spiral-pendant

4 gânduri despre „green spiral

  1. Din ce sunt margelutele?

  2. Da, si mie imi plac mult 🙂

Lasă un răspuns

