madredeus mood

Asa ma simt azi… as naviga undeva, departe, dincolo de orizont…

Madredeus nu e numai un grup care face muzica, e o stare de spirit profund portugheza, e inspiratie divina care naste o muzica speciala. Daca n-ar fi existat Amalia Rodrigues si Madredeus, nu m-as fi indragostit poate de Portugalia. Nu de la distanta.

lisabona


21 de gânduri despre „madredeus mood

  1. to-morrow spune:

    Votez pentru fado si Amalia Rodrigues! De Madredeus nu stiam nimic (scuza-mi ignoranta) insa am recuperat acum, ascultand muzica lor pe blogul tau 🙂
    Imi place cum canta Amalia Rodrigues – am gasit o melodie care imi place desi habar nu am de limba portugheza 🙂

    Insa ma gandesc ca daca, dincolo de cuvinte (neintelese), oricine asculta cu incantare, inseamna ca vorbim de o mare cantareata!

  2. Vaca Verde spune:

    iubesc madredeus, am ascultat din intamplare, acum ceva vreme si i-am trecut pe lista mea instant 🙂 multam, ai nimerit exact: asta e starea mea de spirit in wee asta

  3. coreamor spune:

    @to-morrow, amalia canta intr-o limba universala, care atinge orice om la sufletel.
    @vaca verde – intr-un fel ma bucur ca am nimerit, pe de alta parte, nu e o stare prea buna dorul de duca. sau e?

  4. Vaca Verde spune:

    🙂 da, in general poate nu e, dar pe mine m-ai nimerit exact in starea aia. si in momentul asta, din punctul meu de vedere e de bine.

  5. Adriana spune:

    Ah, Clarisa, cum stii sa atingi punctele sensibile cu blogul tau, cu ceea ce scrii, cu muzica si imaginile pe care ni le impartasesti!!! M-ai atins direct unde ma doare: Portugalia! Dorul pe care-l simt e profund si uneori, chiar fizic, daca pot spune asa… Am impresia ca o parte din mine a ramas acolo… Portugalia e „saúdade”…

  6. alinadel spune:

    Amalia Rodrigues e deosebita prin felul in care canta, prin vocea ei care vine de undeva de departe si are o frumusete in acord cu muzica pe care o canta. Imi place Amalia si Madredeus!

    • coreamor spune:

      offf vad ca trebuie sa va mai „tratez” cu ceva bunataturi de muzici de pe aici. de maine incolo 😉
      ma bucur ca va plac. putem face aici un colt de fado, de ce nu? 🙂

  7. Adriana spune:

    🙂 🙂 🙂 Imi surade idee unui colt de fado!!!! Silêncio que se vai cantar o fado! 🙂

  8. coryamor spune:

    hehe!!:) as putea sa aleg o zi din saptamana in care sa va prezint o melodie care imi place, de pe meleagurile astea. ce ziceti?

  9. sonho_de_lisboa spune:

    doar o zi??? 😀

  10. nu stiu ceilalti cum sunt, dar eu nu ma mai satur de Portugalia 🙂

    imi place sa o ascult, sa o gust, sa o simt…si, de ceva vreme, sa o regasesc si in tot rasfatul acesta de culori, spirale, imagini, muzici si ganduri nespus de frumoase…

  11. eu tenho que te agradecer!! muito obrigada por tudo! 😉

    de-abia astept sa revad lisabona prin ochii tai…

  12. sa stii ca mai ajuta si un astfel de dus rece din cand in cand (haha, nu am folosit intamplator cuvantul ”dus” 🙂 )
    voi veni acolo cu mai putini norisori in cap…sau invers, nu stiu 🙂 fluturii de oeiras sunt oricum de neclintit 😛

  13. apropo de fluturasii mei: acum sunt in vialonga, in interes de serviciu…si te viziteaza pentru prima oara pe blog 🙂

  14. coreamor spune:

    e mai bine sa vii asteptandu-te la orice si sa ai o surpriza placuta decat sa vii plina de iluzii si sa incasezi dusul rece! tara asta are, ca toate celelalte, si neajunsuri, si birocratie si nivel slab de cultura pe alocuri si somaj… dar e minunata in alte privinte.

  15. coreamor spune:

    ups, sa sterg ce-am scris mai sus? 🙂
    bine ai venit pe blogul meu, André! imi pare rau ca pe cel portughez nu mai am timp sa scriu zilnic. mai vino, asa inveti romaneste 😉

  16. haha, nu intelege asa de bine, stai linistita :)…ii voi traduce eu mesajul tau de bun venit 😉

    insa isi cunoaste foarte bine tara si m-a adus cu picioarele pe pamant in multe privinte…eu sunt un picut mai visatoare 🙂

  17. sa stii ca fluturasii zboara acum pe varianta in limba portugheza 🙂 mi-au placut mult scrierile tale despre romania…asa ca le-am inclus in programa 😉

Lasă un răspuns

