o veste proasta

A trecut pe-aici, ca să-şi ia dreptul, Moartea. De mult pândea în jur, cred. Poate printre vârfurile copacilor din grădină, poate ascunsă după o uşă oarecare sau, cine ştie, pe acoperiş. Am confundat-o poate cu o pasăre, cu un paianjen sau cu un scârţâit de uşă mai ciudat. Poate ne-am uitat de atâtea ori la ea, fără să o recunoaştem.

copaci1

A stat acolo şi şi-a ascuţit dinţii, după care a atacat. A luat un om care iubea Viaţa mai presus de orice şi iubea tot ce Viaţa are mai bun. A trecut ca un suflu îngheţat şi ne-a îngrozit. A făcut să dispară un om care mai deunăzi stătea cu noi la masă şi râdea cu noi şi la glumele noastre. Un om care TRĂIA.

apus2

Suflarea ei ne îngheaţă de fiecare dată ca şi cum am muri puţin şi noi. În loc să ne dea mai multă poftă de viaţă, prin contrast, Moartea ne face cu degetul şi ne aminteşte că suntem fragili, că suntem o mână de ţărână cu ceva sclipire  în ea. Atât.

6 gânduri despre „o veste proasta

  1. to-morrow spune:

    Imi pare rau de fiecare data cand aud ca cineva s-a prapadit…

  2. Nici nu stiu ce sa zic… Imi pare rau!

  3. Adriana spune:

    Oare o fi ceva dupa? Sau e doar o iluzie a noastra, o speranta ca ii vom revedea pe cei dragi intr-o alta lume sau dimensiune? Oare disparem pentru totdeauna? Intrebari fara raspuns… Cert este ca suferim intotdeauna cand cineva drag dispare… Il vom purta intotdeauna cu noi in suflet dar… nu e acelasi lucru, nu va mai fi niciodata la fel… Cand pleaca, ia o bucatica din noi cu el/ea si o parte din el/ea ramane cu noi… Moartea e nedreapta si loveste cand te astepti mai putin. Din pacate, suntem muritori desi nu vom reusi niciodata sa ne impacam cu gandul. Sincere condoleante!

  4. coreamor spune:

    Multumesc, Adriana! Intrebarile astea mi le pun si eu, mai ales cand nu stiu unde sa caut persoana care s-a dus. Am ajuns insa la concluzia ca e imposibil ca spiritul sa dispara, e prea puternic, prea frumos, nu se poate sa dispara in neant! Refuz sa cred asa ceva!

  5. feeria spune:

    Imi pare rau, Clarisa.
    Uneori credem ca e mai bine sa stim din timp, sa ne pregatim, dar niciodata nu poti sa fii cu adevarat pregatit pentru a lasa pe cineva sa plece de langa tine. Si…. cu atat mai dureros cand nimic nu ar fi dus la concluzia ca se va intampla.
    >:D<

Lasă un răspuns

