plimbare in natura

Am umblat printre plante inalte cat casa, cactusi amenintatori si incremeniti,  amintind Mexicul, liane indragostite, salcii aplecandu-si melancolic fruntea si recitand Eminescu in gand, trestii fosnitoare, susotind intre ele secrete de mult uitate, brazi parfumati, pe care nu-i paste nici un pericol de a fi impodobiti de Craciun, palmieri batrani si exotici, sositi tocmai din Africa pe un vapor laganator.

brad

Am trecut infiorata pe sub copaci, m-am simtit protejata de umbra lor inteleapta si am primit pe umeri o ploaie de flori albe.

leandru2

Am atins cu degetele flori delicate de cactus si flori de nisip, flori salbatice rosii si galbene, portocalii si albastre.

cactus-inflorit

floare-de-nisip

flori-galbene

Pe o creanga inflorita, plina de puf si de soare, am gasit un inel. Se clatina sub briza si parca mirosea a polen si a proaspat. Era parca facut din pamant si purta culori de sarbatoare in natura.

yellow-screen

L-am cules fara sa stiu daca era al copacului sau al vreunei turiste care trecuse pe acolo, daca era crud sau copt deja, daca ma astepta pe mine sau astepta pe altcineva.

L-am cules in amintirea acelei zile in care… am umblat printre plante inalte cat casa, cactusi amenintatori si incremeniti,  amintind Mexicul, liane indragostite, salcii apelcandu-si melancolic fruntea…

6 gânduri despre „plimbare in natura

  1. feeria spune:

    Ce frumos! (oftat) Mi-ar placea sa ma plimb si eu putin prin oras, ca zilele astea a fost frumusel afara; poate pe la gradina botanica, dar am racit rau si ma oboseste numai si gandul de a ma misca. 😐
    Sunt o invalida! :((

  2. feeria spune:

    Daaa, multa atentie, putina vaicareala, si o groaza de pastile!

  3. Vaca Verde spune:

    mmm, ce poze frumoase, iti vine sa le mananci 🙂

  4. sonho_de_lisboa spune:

    nu pot decat sa-ti multumesc inca o data pentru particica de portugalia pe care o imparti din nou cu noi 🙂 cand ma uit la fotografiile tale, ma simt mai serena si mai optimista…iar asteptarea imi pare, prin urmare, cu mult mai usoara :))

  5. coreamor spune:

    cu toata placerea! stiu ca la voi ploua, de ce sa nu impart soarele cu toata lumea 🙂 ?

Lasă un răspuns

