elizabeth

N-o sa va vina sa credeti dar aseara, dupa ce am publicat articolasul de mai jos, Castel, am inchis calculatorul si am deschis televizorul taman pe un film care se numeste Elizabeth si taman la faza cand aceasta e imbracata intr-o rochie grena demna numai de o regina, si se da de ceasul mortii prin castel. Mi s-a parut o coincidenta simpatica rau…

9 gânduri despre „elizabeth

  1. loreley64 spune:

    nimic in viata nu este intamplator…si haosul are legile lui, doar ca nu le cunoastem noi.

  2. Vaca Verde spune:

    chiar draguta faza! 🙂

  3. Vaca Verde spune:

    wow! nu-i ciudat, unele lucruri chiar functioneaza, chair daca sunt greu de explicat! 🙂

  4. Adriana spune:

    Si eu am avut parte de atatea „coincidente” in viata (foarte multe) incat am ajuns sa cred ca nu sunt simple coincidente… Multi spun ca nu exista coincidente, ci ca ar fi un fel de complot cosmic… 😕 Ce-o fi, nu stiu, insa ceva este… Cred ca totusi e ceva ce tine de o latura a noastra pe care nu stim sa o explicam, o latura care nu are legatura cu ratiunea, ci este legat de altceva… Sa fie oare o parte din noi care comunica cu lumea exterioara intr-un mod de care nu suntem constienti???

  5. coreamor spune:

    sigur ca da, Adriana, dar daca am fi constienti chiar de toate capacitatile noastre, am fi super-oameni 🙂
    eu nu prea am parte de multe coincidente de felul asta, sa fiu sincera. dar nu ma plang, vad ca au inceput acum in forta 🙂
    te pup!

  6. Adriana spune:

    Daca au inceput in forta, atunci cosmosul s-a pus sa comploteze in favoarea ta! 😉 Te pup si eu! 🙂

Lasă un răspuns

