lucy in the sky again

Dupa o duminica linistita, cu apus de soare pe malul marii (da, la mine e soare si caldut), cu somn in pace si ignorarea tuturor problemelor, am decis sa va arat ceva nou, o piesa din cele facute ca sa completez seturi care se cereau completate 🙂

Lucy in the sky with diamonds – inelul a avut mult succes (surprinzator de mult pentru mine), ceea ce nu poate decat sa ma bucure si sa ma provoace.

lucy-in-the-sky-with-diamonds

Mda, trebuie sa recunosc ca in poze nu am reusit sa redau bine personalitatea acestui inel. Pare prea mare si prea ciudat. Live insa are alta stralucire. La fel si medalionul aferent, piesa noua de care va vorbeam.

lucy-in-the-sky-pendant

E si el pe drum spre Bucuresti, impreuna cu celelalte, in cautarea stapanei potrivite :), care trebuie sa vrea sa se simta ca o printesa, caci acesta e scopul acestor podoabe.

printesa

4 gânduri despre „lucy in the sky again

  1. loreley64 spune:

    superb inelul ! Am avut si eu ceva asemanator, din sticla Murano, luat din Venetia…din pacate insa, s-a spart 😦
    Te felicit pentru creatiile tale, am descoperit blogul de curand, mi-a placut ce-am gasit si voi reveni cu placere ades. O zi buna…

  2. coreamor spune:

    @loreley, bine ai venit si iti multumesc 🙂
    sa stii ca Lucy un the sky nu se sparge 😉 o zi buna si tie, te mai astept pe-aici!

  3. feeria spune:

    Foarte frumos inelul! Mie-mi plac inelele (si in general bijuteriile) mai masive. „Imbraca” frumos mana.

  4. coreamor spune:

    hm! nimanui nu-i place pandantivul? snifff, snifff!

Lasă un răspuns

