inocenta

Purtam cu totii, pana la sfarsitul vietii, un sambure de inocenta ramas din copilarie. Mai mare sau mai mic, vizibil pentru ceilalti sau nu, copilul din noi e probabil cea mai buna parte si singura care nu se altereaza.

ciupercuta

Reminiscentele paradisului prin care majoritatea dintre noi au trecut, numit „copilarie fericita”, sunt uneori singura consolare, si cea mai sigura, atunci cand ne lasam dusi de valul vietii (care uneori ne da cu capul de stanci sau ne arunca pe nisipuri indepartate).

filipa-e-mia

filipa-mia

M-am jucat si eu atunci cand mi s-au cerut ineluse pentru fetite, mici domnisoare deja cochete si iubitoare de podoabe. Si le-au dorit asemanatoare cu cele pe care le poarta mamele lor.

kids6

kids4

Le-am facut  viu colorate (nu ca cele mari n-ar fi…:) ) si vesele. Sper sa le placa.

kid1

kids3

kids2

12 gânduri despre „inocenta

  1. honeybunny spune:

    par niste globuri de craciun 😀 minunate…

  2. sonia spune:

    copilul din mine e si vizibil pentru ceilalti,si…e si maree,..dar ma simt f bine asa yuppyyy 🙂

    foarte frumoase inelusele,al 3-lea model imi place cel mai mult..Ma inveselesc si mai e si soare afara 🙂

  3. TiBi spune:

    prima poza parca e la mine in cartier!! 🙂 of…vreau sa fiu din nou copil!!!

  4. @cory
    Am postat poze de la Sighisoara, cum am promis.

  5. coreamor spune:

    iti multumesc inca o data, tare ma bucur 🙂

  6. Si am corectat si numele:)

  7. to-morrow spune:

    Te-ai jucat frumos cu bijuteriile.

  8. coreamor spune:

    🙂 da, si o sa ma mai joc!

Lasă un răspuns

