ametist

Gata! Azi a zburat spre Bucuresti intregul stock de bijuterii Cor y Amor. Fara nici o remuscare, le-am dat afara din casa, sa se descurce 🙂 Deci in curand, in cateva zile, voi renova pagina STOCK DE BIJUTERII IN BUCURESTI cu foarte multe poze.

Ca sa pot merge inainte, sa pot crea lucruri noi, trebuie sa eliberez spatiul din jurul meu si sa uit ce-am facut pana acum. Sa o iau de la capat.

tigle

Desi nu mai am nimic aici, voi continua sa va arat ce am facut in ultimele saptamani, cu truda, cor y amor 🙂

Am facut multe seturi, de toate felurile si din tot felul de materiale. Unul dintre ele l-am creat in jurul unei pietre care imi place de multa vreme si pe care o colectionez sub forma de cristale (am doua chiar in fata mea, pe birou). Ametistul.

amethist-ring

Nu ma satur de cristale si de pietre. Sa fie cat mai multe si mai frumoase 🙂

amethist-pendant

6 gânduri despre „ametist

  1. Ma bucur, abia astept sa vad ce ai trimis 😉

  2. coreamor spune:

    …sa vezi ce am trimis/spre bucurestiul de vis? 🙂

  3. zamolxis spune:

    Mi se pare mie, sau ai cate o bijuterie pentru fiecare sentiment? Mult succes! 🙂

  4. Exact 🙂
    Desi acum sunt la Sighisoara, unde v-as invita si pe voi sa vedeti o iarna de vis.

  5. coreamor spune:

    wow!!! iubesc sighisoara!!! si zapada! ce tot va povestesc eu aici de mare si de soare cand in romania ninge?????

Lasă un răspuns

