jocul cu margele de plastic

Iar m-am jucat in voie cu margele si fundite. Am o panglica de o culoare asa de frumoasa, incat nu stiu ce sa-i mai fac. In plus, e cadou de la Lola 🙂

lilac-purple-ring

Asadar, sub deviza „de ce sa nu te legi la cap daca te doare” (ca mai toate inelele carora le-am pus „tulpan” la cap), am facut cu drag si cu manutele mele acest tineresc inel si respectivul pandantiv care sa-i tina de urat.

lilac-and-purple-ring1

Gata, ma grabesc caci am de facut martisoare (putine, serie limitata, bineinteles, si facute cu cor si cu amor).

lilac-and-purple

lilac-and-purple-pendant2

8 gânduri despre „jocul cu margele de plastic

  1. Dragos Voicu spune:

    Hey Clarisa!

    Ce ma bucur sa te reintalnesc! Calinoiu mi-a spus azi despre tine si am intrat fugutza pe coryamor. Bineinteles ca m-am dus la „Despre mine” si sunt impresionat si te invidiez dar sunt tare bucuros ca traiesti la ocean, printre oameni buni si printre carti, ca te joci cu culorile si cuvintele. Cat despre bijuterii…ce sa zic….m-ai last mut…sunt su-per-be!!!
    Ce e uimitor e ca azi m-a sunat Calinoiu si mi-a spus despe blogul lui, mi-a spus ca si tu ai postat, ca ai tradus o carte si ca faci ceva ce nu am cum sa ghicesc. Stii ce i-am spus? I-am zis: „Bai, cred ca face ceva in domeniul artizanatului, gen pandantive”. Iti dai seama ca l-am lasat paf! De fapt tu faci bijuterii…
    Hai sa-ti zic si de mine cate ceva: pai m-am casatorit de 7 ani si in mai astept un bebe (baietel). De-abia il asteptam! In rest, ce brazi, ce oameni buni, ce caini jucausi? Nici vorba! Sa zicem ceva carti…Ce culori? Hai ca totusi am si eu ceva fain de povestit. Tot in mai imi apare prima carte. Pai pur si simplu am scris-o si am trimis manuscrisul la consursul de debut al Cartii Romanesti.Si din toate manuscrisele primite, ghici al cui a fost alesul? Asa ca lansarea e pe 15 mai la BookFest. Imi pare tare rau dar tre sa fug acum. Promit sa revin. Mai spune-mi despre tine, despre culori, ocean si tara portocalelor.

    Cu mult drag,

    Dragos

  2. tismanarublog spune:

    Azi am luat o carete care vorbeste despre pietre … e multa informatie acolo si la prima privire parea destul de complicata … nici nu stiam ca existau atatea feluri de pietre. Oricum am descoperit o noua lume … 🙂
    http://www.tismanaru.blogspot.com

  3. coreamor spune:

    @dragos, nici nu-ti inchipui ce bucuroasa sunt si eu ca ne-am „regasit” desi asa, la distanta. ti-am scris un mail cu de toate si sper sa mai vii pe la mine pe la blog 🙂 si abia astept sa-ti citesc cartea. cum se cheama?
    de, n-am uitat ca erai geniul clasei 😉 (te-am dat in vileag, ha!)
    cat despre mine, iti vine sa crezi ca m-am apucat de bijuterii la varsta asta? te-ai crucit cand ai auzit sau ba? 🙂
    si sa stii ca atata timp cat vei vedea aici chestii colorate si „altfel”, eu sunt bine si vesela cum ma stii 🙂
    te pup, mai treci sa mai barfim 🙂

    @tismanarublog, si pe mine ma fascineaza pietrele si nu numai cele pretioase sau semi-pretioase. carte cu pietre n-am, dar le gasesc in „cartea naturii” 😉

  4. blondehoneybunny spune:

    ce frumoase sunt margelele mov.. si ca bratara ar merge 😀

  5. madalina spune:

    scuza-mi intrebarea, Clarissa, dar ce carte ai tradus? si in ce limba?

  6. coreamor spune:

    buna, madalina, e un roman numit ORASUL DOMNULUI, al unui brazilian care se numeste PAULO LINS. poate ai vazut filmul facut dupa aceasta carte, s-a tradus Orasul Zeilor si e extraordinar.
    cartea a fost publicata la POLIROM. 🙂

  7. madalina spune:

    iti multumesc pentru raspuns si atentie. am vazut filmul in urma cu cativa ani, mi s-a parut foarte crud dar bine facut, interesant. din cat imi amintesc m-a bulversat.
    am sa caut cartea, ma-i facut curioasa. apare numele tau pe ea?

Lasă un răspuns

