curcubeu

V-am mai spus cat de mult imi place Almodovar? E regizorul meu preferat. Ma regasesc cumva in lumea lui colorata, plina de drame mai mari sau mai mici, de femei pasionale si adevarate, care poarta mai mult rosu decat oricare alta culoare.

Filmele lui sunt ca niste bijuterii facute cu suflet, frumoase si tumultuoase, sunt ca insasi viata: cu bune si rele, cu lucruri care te inalta si cu altele care te tarasc in cele mai mizerabile fundaturi.

Femeile lui Almodovar sunt in stare de orice din iubire,  plang, se sacrifica, omoara, se duc pana la capatul lumii daca e nevoie, chiar pe tocuri inalte, chiar cu o boala terminala, chiar in genunchi.

rainbow-ring

Barbatii efeminati din filmele acestea tind si ei spre feminitatea extrema, iar cei care nu au astfel de tendinte sunt extrem de pasionali, venali uneori.

rainbow-pendant2

Va las sa faceti singuri legatura dintre culoarea rosie, curcubeu si Almodovar.:)

PS: piesele de mai sus, cu exceptia celei muzicale, sunt de lemn.

10 gânduri despre „curcubeu

  1. tismanarublog spune:

    nu o mai auzisem pana acum asa ca … am ascultat-o de nu stiu cate ori. Pot folosi o imagine de mai sus?
    http://www.tismanaru.blogspot.com

  2. @cory
    Unul dintre filmele mele preferate; o melodie extraordinara si o surpriza foarte frumoasa pentru aceasta seara., multumesc! Din acelasi film, cred, „Piensa en mi”, o alta melodie pe care o iubesc.

    Mi-au placut mult si bijuteriile, sunt intr-adevar foarte potrivite pentru tema Almodovar. Nu faci si cercei?

  3. coreamor spune:

    @tismanaru depinde pentru ce vrei sa o folosesti 😉

    @bucurestiuldevis si eu iubesc cealalta melodie, „piensa em mi”, e aproape la fel de frumoasa.
    de ce n-as face si cercei? 🙂 deocamdata nu am facut pentru ca nu mi-a cerut nimeni si mi-a fost lene sa fac. dar pe viitor, cine stie… cere si ti se va da 🙂

  4. honeybunny spune:

    Chiar ma gandeam sa ma uit cateva zile numai la filme de el, dar acum am ramas fara PSP.. Poate candva.. mai incolo 🙂

  5. coreamor spune:

    si eu ma gandeam sa le am pe toate, insa am o limita de descarcare fisiere pe fiecare luna, deci mai astept…

  6. to-morrow spune:

    Da, da, si „Piensa en mi”, din „Tacones lejanos”; Luz Casal are o voce excelenta.
    Si daca tot vorbim de Almodovar, uite si linkul spre Penelope Cruz cantand, in „Volver”

  7. lolissima spune:

    ce frumos, ai asortat clipul cu bijuteria 🙂

  8. coreamor spune:

    @to-morrow, e frumos si ce canta penelope acolo, recunosc. mi-a placut mult Volver.
    @lolissima, ai prins ideea 😉 e destul de simplu de facut, in capul meu se leaga toate in felul asta. 🙂

  9. tismanaru spune:

    pentru asta imi trebuiau imaginile 🙂

  10. coreamor spune:

    wow!!!!!!!!!!!!!!! ia te uita!!!! iti multumesc! de ce ai facut asta???? 🙂

Lasă un răspuns

