o, na-ri-na…

Inspirata de cele 21 de grade care au fost azi afara, de soarele care nu s-a zgarcit si despre discutiile in care am evocat  povesti din Africa, intamplate parca in urma cu mult timp, vechi insa numai de 5 ani, m-am trezit leganata iarasi de o melodie obsesiva.

Am observat ca uneori imi fac treburile in ritmul unei anumite melodii care imi bazaie in cap fara s-o bag in seama. E atat de normal pentru pentru mine, ca nici macar nu am constientizat asta pana de curand. Poate e mai bine asa: sa-mi bazaie muzica in cap, in loc  de ganduri obositoare.

Melodia pe care v-o prezint azi e din Capul Verde, paradis pe care as vrea sa-l vad intr-o buna zi… Africa e un taram de vis dar si de cosmar, depinde cum il vezi…

mozambic

Aer cald si umed, pamant rosu, fructe incredibil de gustoase, o abundenta de minuni ale naturii care te copleseste, culori stralucitoare sub o lumina care e unica.

morrungulo

Dincolo de bogatia asta naturala – nenorocirea, foamea, baracile, mizeria, disperarea. Copii lipiti cu nasul de geamul restaurantului, cerand de mancare, copii impletind scaune minunate de rachita (sau orice, la comanda) pe marginea strazii, copii dispusi la orice pentru o moneda sau o paine. Africa e prea mult, e prea mult din toate. O iubesti sau o detesti.

maputo

7 gânduri despre „o, na-ri-na…

  1. tismanarublog spune:

    Africa e prea mult! Ai dreptate, ai spus cam tot, nu mai am ce adauga! faina melodia, o ascult si scriu :-))
    http://www.tismanaru.blogspot.com

  2. honeybunny spune:

    abia astept sa ascult melodia.. acum fac liniste 😀

  3. TiBi spune:

    of. africa mon amour!

  4. honeybunny spune:

    Sa va uitati la filmul Tsotsi 🙂

    • coreamor spune:

      @honeybunny, ce fel de job ai tu ca nici macar muzica nu poti sa asculti in timpul serviciului???? 🙂 si… cu filmul rezolvam noi cumva 😉 fac eu rost de el 🙂
      @tibi, ai fost acolo?

  5. honeybunny spune:

    nu eram la job, eram acasa si dormea alex 😀

  6. TiBi spune:

    nu! dar mi -as dori!

Lasă un răspuns

