atat de „eu”

Asa cum va povesteam ieri, m-am indeletnicit cu ceva medalioane, cu placerea de a varia ceea ce fac. Am inteles in sfarsit ceva ce se stie de cand lumea: ca uneori e greu de purtat o piesa mai deosebita, trebuie asortata, imperecheata cu altceva, spuneti-i cum doriti.

mauve-ring-and-pendant1

Asa am descoperit ca e interesant sa fac si mai multe feluri de medalioane, imi pot pune oricum la treaba imaginatia, cata mai am…

caramel-candy-pendant

Azi am vorbit, pe messenger, cu Patricia, prietena mea din Bucuresti, care ma linisteste ori de cate ori vorbim, prin felul ei pozitiv de a privi lucrurile. Ea imi aplaneaza panicile si imi transmite calm. Practica medicina, dar s-ar putea ocupa foarte bine si de oblojirea sufletelor 🙂

barfitoarele

Ea s-a declarat vrajita de medalionul de mai sus, cel cu „caramele” si, printre altele, mi-a spus ceva foarte simpatic dar si interesant, sau cel putin asa mi se pare mie Vazand pozele cu ultimele mele „productii”, a declarat: „aici esti chiar tu, te reprezinta extraordinar” 🙂

golden-ball-pendant2

De ce credeti ca a spus asta? 🙂 Astept pareri avizate 😉

amethist-pendant

8 gânduri despre „atat de „eu”

  1. mandarina spune:

    poate pentru ca esti imprevizibila si originala? asa arata medalioanele astea, mai ales ultimele trei. preferatul meu e cel negru cu auriu. felicitari!

  2. sonia spune:

    ce super sunt! si mie imi place cel mai mult cel negru cu auriu din cele prezentate mai sus:)..Multa bafta in continuare!

  3. coreamor spune:

    ce bine ca iti plac, @sonia! à propos, ce merge sa imbraci la medalionul negru? 😉

  4. MONICA spune:

    draga Clarisa, in primul rand iarta-ma ca nu am suflat nici o vorbulita pe blogul tau, stii ca nu ma pasioneaza prea tare internetul. dar vroiam sa-ti spun ca ma bucur sa te vad in poza dupa atata vreme si ca arati bine, si de asemeni ca inteleg la ce se refera amica ta in fraza de care ai pomenit. cred. tu esti extrem de creativa (mereu ai fost) si transformi tot impul ceva plicticos in altceva amuzant. esti aparent haotica precum sarma pe care o folosesti dar dai armonie haosului 🙂 si esti nonconformista, ceea ce se vede si in ceea ce faci, absolut original
    iti doresc succes si sa fii apreciata si inteleasa la justa ta valoare. sper sa ne vedem curand…
    te pup

  5. coreamor spune:

    wow, mona, ce surpriza!! iti multumesc pentru ca ai scris aici opinia ta, mai ales ca ma cunosti 😉 cat despre felul in care ma „caracterizezi”, stiu si eu ce sa zic? tu stii mai bine, din afara se vede altfel 🙂
    ei, chiar haotica n-oi fi 🙂

    multam oricum si pentru laude si urari, de ce nu scrii mai des? m-as bucura. te pup si eu

  6. feeria spune:

    Nu stiu ce sa spun, caci nu te cunosc personal, dar stiu ca primul inel si medalion, in afara de cel cu caramelele (fata de care mi-am mai exprimat pofta), imi plac tare mult. Parca ar fi ametist. Arata tare bine!

  7. coreamor spune:

    @feeria draga, caramelele sunt altele, asta e al doilea medalion, dar daca vrei sa „servesti” unul din ele, se rezolva 😉

Lasă un răspuns

