fata verde

Continua sa miroasa a primavara, in ciuda timpului capricios. Polenul si-a facut aparitia in aer si as putea sa spun ca e unica prezenta dezagreabila din primavara. Si singurul pacat al cedrilor din gradina.

green-silver-wilma

Am avut azi libertate totala (fara sa ma intrerupa nimeni si nimic) pentru a mesteri exact ce aveam chef: medalioane, inele, ba chiar si o pereche de cercei pentru prietena mea Claudia, in premiera (cu bile extrase dintr-un colier pe care il avea deja).

green-and-honey-pendant

Azi sunt Fata Verde si nimeni nu ma poate opri 🙂 Nu stiu cum am sa explic asta pe blogul portughez. Nici nu are rost. Am sa ma fac ca ploua, de fapt chiar ploua afara.

rustic-green1

Si, ca o Fata Verde ce sunt, port la gat colier verde cu piatra de culoarea mierii salbatice. Acolo, in colier, sunt ascunse toate secretele padurii si de asemenea momentul in care va sosi primavara. Le voi revela la momentul potrivit…

(Phoenix, trupa inimii mele)

7 gânduri despre „fata verde

  1. tismanaru spune:

    Ochii mei au fost luati de Fata Verde si astazi. Mi se par bijuterii din alte timpuri, 🙂

  2. honeybunny spune:

    Phoenix… In Umbra Marelui Urs… mereu imi da o stare ciudata.. de dor nedefinit..

  3. coreamor spune:

    @tismanaru, simt cum privirea lor vrea sa ma fure 🙂
    dar sunt bijuterii din alte timpuri: eu traiesc acolo, cateodata…
    @honeybunny, melodia la care te referi mie mi se pare foarte trista, amara asa… de om fugit in lume si reintors intr-o tara pe care aproape n-o mai recunoaste, dupa multi ani. trebuie sa fie teribil.

  4. TiBi spune:

    o da! primavara….dragoste. deja ma simt aiurea! sa fie de la astenie?? (tare melodia…)

  5. to-morrow spune:

    Pai „fata verde” e greu de exprimat in alta limba, fiindca ar trebui sa explici ce e cu Phoenix (si sa traduci si versurile cantecului).
    Mie astea mi se par niste bijuterii de domnita. Sau de zana a padurii.

    • coreamor spune:

      to-morrow 🙂 intr-adevar, chiar tradus, phoenix n-ar insemna pentru nici un strain ceea ce inseamna pentru noi. am avut niste colegi senegalezi care mi-au dat o caseta cu muzica de-a lor, cea mai reusita si mai reprezentativa pentru generatia lor etc. mie mi s-a parut muzica africana pur si simplu, fara nimic in plus, de fapt asta si era. greu de transmis incarcatura emotionala, mai ales cand e atat de vasta.

Lasă un răspuns

