vine primavara?

Azi am facut o plimbare prin gradina, ca sa ma soresc putin (face bine la raceala cu care m-am ales dupa friguroasa zi de vineri), si iata ce am gasit, surprinsa, caci credeam ca iarna nu se lasa dusa prea usor anul acesta.

micsunele

Parfumate sa-ti ia mintile, albastre-inocent, mici si fragile ca niste jucarioare. Florile copilariei mele, cand bunicul ma chema sa le vad in gradina, primavara, si sa le culeg. O fetita mica si un buchet de floricele mirosind dumnezeieste, culese si puse cu grija intr-un paharel cu apa.

blue-wilma

Mi s-a facut asa un dor nebun de vara si de cer senin, de albastru netulburat, de albastru intens. De cer senin, dar si de oameni senini, fara nori deasupra capului, fara inima albastra. Dor de culori intense care vibreaza, de muzica de vara data la maxim, de haine usoare de plaja albe, albastre si rosii…

blue-wilma2

Pana una-alta… inele, pietre, sarme cu care ma joc, ploaie intermitenta afara si floricele aparute miraculos in calea mea, atunci cand iese soarele in gradina.

blue-wilma-ring-and-pendant1

5 gânduri despre „vine primavara?

  1. lolissima spune:

    ce albastru frumos ai ales 🙂

  2. coreamor spune:

    daa, imi vine sa-l mananc 🙂

  3. lolissima spune:

    e atat de primavaratec 😉 si frumos

  4. honeybunny spune:

    primavara sau nu, mie mi-e frig..da e acolo in sarmulita ta, o fasie de cer senin care imi da speranta..

Lasă un răspuns

