aztec ring

Acum ceva timp, o prietena m-a intrebat de ce nu fac si inele mici, pentru degete foarte mici. Asa se face ca am pus in „functiune” niste piese de lemn pe care nu avusesem inca inspiratia sa le folosesc. Mici, care vra sa zica.

aztec-army

Rezultatul a fost o mica „armata” de ineluse usoare si colorate, pe care le-am decorat cu motive simple care le amintesc pe cele aztece.

red aztec

Sa speram ca degetelele vor fi multumite 🙂

aztec-army

5 gânduri despre „aztec ring

  1. honeybunny spune:

    ce frumoase sunt 🙂 neaparat sa fie incluse in stocul urmator 🙂

  2. coreamor spune:

    sunt tot in bucuresti, acolo aproape! dar nu la tine 🙂

  3. Alexa spune:

    am si eu o intrebare. cu ce anume lipesti inelul de ceramica? si eu fac bijuterii lucrate manual si am decis sa incerc sa fac si inele….numai ca nu stiu ce adeziv sa folosesc…sper sa ma poti ajuta…multumesc

  4. Alexa spune:

    multumesc frumos pentru raspunsul prompt 😀

Lasă un răspuns

