while my guitar…

Ieri am ascultat obsesiv, cum mi se intampla cateodata, o melodie pe care o ascultam foarte des acum ceva timp, cand mi-am cumparat pentru prima oara caseta cu White Album, Beatles. Mai exact, acum 14 ani! (paisprezece ani, incredibil cum trece timpul).

Mi-a rascolit amintiri extrem de placute, dar si nostalgia anilor petrecuti alaturi de prieteni pierduti acum prin departari, fiecare cu viata lui, cu profesia lui… Poate de mult nu mai avem nimic in comun, sau nu ne mai coincid gusturile, sau poate n-am mai avea nimic sa ne spunem. E trist…

cartier-bucuresti

Acum 14 ani locuiam, impreuna cu o prietena din liceu, intr-un apartament din Drumul Taberei. Eram in anul intai de studentie, ea la araba eu la franceza/portugheza, si totul ni se parea minunat🙂

Prietenia noastra venea din trecut, aveam aceleasi gusturi si aceleasi poante, faceam o echipa frumoasa de care mi-e dor.

echipa

Tot atunci am descoperit o adevarata comoara: un chiosc care vindea casete (piratate pe vremea aceea, in 1994, se puteau vinde fara probleme). Ce muzica minunata mi-am cumparat de acolo! In fiecare saptamana ne cumparam cate una, iar fiecare ocazie era buna pentru cumparat casete: Mos Niculae, Craciun, zile de nastere, Pasti, ne ofeream si primeam invariabil casete.

N-am sa uit niciodata o noapte de Mos Niculae, in care fiecare din noi statea la panda ca cealalta sa adoarma, ca sa strecuram cadoul in cizme, insa evident nici una nu adormea. Pana la urma, pe la 2 am, am inceput sa comunicam si ne-am dat seama ca urmaream acelasi lucru, asa ca ne-am mutat in bucatarie si am facut o mica petrecere in pijamale,  cu prajituri si vin, si cu ascultarea noilor casete. A fost o noapte magica, era sarbatoare si o traiam din plin! (Mai grav a fost cu batranele din apartamentul de jos, dar asta e alta poveste)

muzica

Azi-noapte am visat-o pe D., prietena de care va vorbesc. Un vis foarte elaborat, ca un film bine facut, pe care l-am revazut in minte toata ziua de azi, ca pe o mustrare de constiinta.

N-o vad de mult timp, nu vorbim de multi ani, am luat-o pe cai diferite de multa vreme si nici macar nu mi se pare ca am procedat rau. Insa amintirile fericite raman, raman pozele, melodiile, felul in care am crescut impreuna si ne-am bucurat.

Noapte buna, Dana, wherever you are!

3 thoughts on “while my guitar…

  1. honeybunny spune:

    Daca trecerea timpului ar aduce mai multe plusuri si mai putine minusuri, asa cum e de fapt, viata ar fi mai frumoasa..

  2. coreamor spune:

    aduce cumva numai plusuri: invatam din tot ce se intampla.

  3. honeybunny spune:

    as prefera ignoranta, decat sa pierd orice…

Lasă un răspuns

