cutia cu jucarii de lemn

Azi a aparut soarele, in sfarsit, si am reusit sa fac poze. Mi-a venit chef sa fac o poza speciala, numai cu inele de lemn (cateva dintre ele), ca sa se vada cumva diferenta de marime dintre ele. Zis si facut, iata rezultatul:

cutie cu inele

Imi iau astfel ramas bun de la ele, caci vor zbura spre Romania (in loc sa zbor eu, zboara inelele, unde s-a mai vazut asa ceva?). De fiecare data ma despart cu o strangere de inima de jucariile mele dragi, dar stiu ca e  foarte bine sa se bucure cat mai multa lume de ele 🙂

5 gânduri despre „cutia cu jucarii de lemn

  1. tiberiu spune:

    welcome in romanian! Iti doresc mult succes. 😉

  2. earthwalker spune:

    liseste un deget din poza, ca sa ne putem da seama de marime ainelelor!:)
    e un blog frumos!

  3. coreamor spune:

    de fapt, nu se rezolva! nu am poza cu deget si cutie, insa am poze cu inele pline de degete :), vezi INELE DIN LEMN. acolo se vede cat sunt de mari, respectiv de mici.

Lasă un răspuns

